Too Faced Shadow Insurance - recenzija

07:39

Danas vam donosim recenziju ove jako hvaljene Too Faced baze za sjenila.
Svoj primjerak sam naručila na Beauty bayu po cijeni od 22,50 eura (oko 170kn)

Baza dolazi u svijetloplavoj tubi, što se meni osobno jako sviđa. Praktičnije mi je  npr. od staklene posudice. 




Količina koju dobijete u tubi iznosi 11g, što je i više nego dovoljno s obzirom da vam za jedno šminkanje treba jako malo baze.

Tekstura baze je svilenkasta, prozračna, nije gusta. Kada se stavi na kapak, odmah se upije i matira


Too Faced kaže za bazu da spriječava nakupljanje sjenila u kapku, bljeđenje, razmazivanje i topljenje sjenila. Također pomaže da se sjenila lakše izblendaju.

 Nakon 2-3 mjeseca korištenja ove baze na svojim klijentima i sebi, definitivno bih se složila sa svakom tvrdnjom koju Too Faced navodi. Sjenila se lako blendaju, intenzitet im je 3 puta pojačan, sjenila ne mrdaju dok ih ne skinem s micelarnom (i to dobro moram pritisnuti blazinicu, više puta). Inače imam jako masne kapke i nijedna mi baza nije pomogla na duže od 8 sati. Ovu bazu sam nosila oko 12 sati i sjenila su ostala u odličnom stanju! Mrvicu su izblijedila, ali se nisu nakupila u pregibu kapka. 





Da vam dokažem koliko je baza odlična, dolje na slici možete vidjeti swatcheve jednog Kiko sjenila. Gornji swatch je s bazom, a donji bez baze.


Onda sam uzela vlažnu maramicu i jaaako povukla preko sjenila. Sjenilo s bazom se dobro drži, dok se sjenilo bez baze skoro izbrisalo.



Stvarno mi je dugo trebalo da se odlučim za ovu bazu i to najviše zbog cijene. Na kraju sam se odlučila uložiti malo više novca i kupiti kvalitetnu bazu jer nema dobrog i postojanog makeupa bez dobre baze! ;)




Kakva su vaša iskustva sa bazama? Koju koristite?

Imate li ovu bazu?


Do sljedećeg posta, pozzz! :*

You Might Also Like

8 komentari

  1. Probala sam raznre drogerijske baze, a najbolja mi se zasad pokazala Avonova baza za sjenilo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Baza je odlicna!!! BAs mi se dopada i zelim je! :) <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Super se čini :) Ja koristim testere od Urban Decay Primer Potion-a, ne možeš vjerovat koliko jedan mali tester dugo može trajati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. istina!! :D nekako sam razmišljala i o njemu, ali sam se na kraju odlučila za Too Faced ;)

      Izbriši
  4. Imam ovu bazu u travel/tester veličini od 5 ml, što uopće nije malo i trajeee već dugo i stvarno kao što kažeš treba mala količina kod šminkanja. Baza je odlična i imam samo riječi hvale za nju. Početna investicija je malo veća ali na duge staze mislim da se itekako isplati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda se razumijemo! Istina je da je malo skuplja, ali se isplati jer je kvaliteta vrh :D

      Izbriši

Pokreće Blogger.

TOP 3