ABH Dipbrow (nakon godinu dana)

12:48


Drage moje!
 Danas sam vam odlučila pisati o ovoj jako poznatoj pomadi, ali pisati o njoj nakon godinu dana korištenja.
Svoju sam naručila prije otprilike godinu dana na stranici Beauty bay za nekih 100-tinjak kn. Inače je oko 150kn, ja sam je ulovila na akciji. 




Pomada je jako pigmentirana i treba se naviknuti na nju baš zbog njene pigmentiranosti. Ako mislite da vam obrve neće izgledati prirodno ako ih iscrtate s ovom pomadom, mogu vam reći da se jako varate. Prije sam iscrtavala sjenilima, olovkama, gelovima i ništa mi nije izgledalo prirodno. Otkako sam naručila ovu pomadu jednostavno sam se preporodila! 


Nakon godinu dana pomada se osuši i nije jako pigmentirana, što meni odgovara. Jednako je dobra kao i kada sam je kupila samo što sada ne moram paziti hoću li previše iscrtati obrve.




Pomadu inače nanosim Essence kistom i odličan je za tu svrhu 




Sada mogu lakše kontrolirati koliko ću nanijeti pomade. Sve ovisi kakve sam volje i kakve su prilike u pitanju.




Ako vam se ne sviđa to što se pomada suši, uvijek možete dodati mrvicu fiksatora ili ulja u nju kako bi je malo omekšali. Probala sam s fiksatorom i ispalo je odlično. 

Ovako popunjavam svoje obrve...
Kako vam se čini?




Ovom se recenzijom mogu pridružiti svima koji imaju pozitivna mišljenja o ovoj pomadi. Koristim je svaki dan već godinu dana i ne bih svoje obrve mogla zamisliti bez ove pomade. Obožavam je i definitivno vrijedi svake kune.


Iscrtavate li svoje obrve? Što koristite?

Imate li ABH Dipbrow?




Do sljedećeg posta ! :*

You Might Also Like

8 komentari

  1. odličan ti je post (Y)
    sviđa mi se taj proizvod i imam ga želju isprobati.
    P.S. već je stavljen na wish listu ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala draga, znaš da ga možeš isprobati od mene pa vidi jel ti paše :P

      Izbriši
  2. odličan,obrve izgledaju divno.Čula sam njega i jako bih ga htjela isprobati al vidit ćemo kad budem imala malo viška novaca :)

    OdgovoriIzbriši
  3. imam ga i na pocetku sam imala problema zbog pigmentiranosti, lako sam pretjerala, kasnije je islo sve bolje :) dobro je da se pomada susi u stanje koje je i dalje upotrebljivo a ne da se sasusi kao kamen i onda eto problema :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. onda razumijes o cemu sam pisala ;) svakako je bolja kad se malo posusi :D

      Izbriši

Pokreće Blogger.

TOP 3