MUR Awesome metals eye foils - recenzija

03:13


Svi ste već vjerojatno čuli za Stiline metalne folije koje su jaaako skupe (iznad 30$). Upravo ove folije od Makeup Revolutiona su kopija tih Stilinih. Čak sam i čula da je verzija Makeup Revolutiona bolja!

Cijena jedne folije je 4 funte na MUR stranici, a na Pink Pandi je 45,90 kn.




Folije dolaze u kartonskoj kutijici.
U pakiranju dobijete foliju, tanjurić i tekućinu koju možete miješati sa folijama.





Pakiranje samih folija je plastično, crno, sa prozirnim poklopcem.




Folije dolaze u 5 nijansi.
 Nijanse koje nemam su: Pure Platinum (srebrna), Emerald Goddes (zelena), Black Diamond (siva).

Nijanse koje imam su Magnificent Copper Rose Gold. 
Magnificent Copper je brončano roza nijansa, a Rose Gold zlatna.





Što se tiče teksture, folije su jako neobične: jako su mekane, prst propada ako ga jače utisnete u sjenilo. Drugačije su od bilo kojih drugih sjenila. Ali drugačije u pozitivnom smislu! 

 


Jako se lijepo swatchaju i stvarno ih malo trebate nanijeti da biste dobili ovakav swatch. Imaju šljokice u sebi i metalni odsjaj. Baš se ističu kada ih stavim na oči, tako da ih koristim samo u posebnim prilikama.

lijevo: Magnificent Copper, desno: Rose Gold






Kao što sam napisala gore, u pakiranju dobijete i tekućinu s kojom miješate sjenila. Tekućina još više ističe metalni odsjaj sjenila. Sa samo kap-dva možete totalno promijeniti foliju. 

Na slici možete vidjeti razliku s tekućinom i bez.




Kao što možete vidjeti folije su pigmentirane same po sebi. Intenzitet sjenila dodatno možete pojačati uz pomoć tekućine.

Imam dosta Makeup Revolution kozmetike i mogu vam reći da su me ove folije ODUŠEVILE: teksturom, pigmentacijom i duljinom nošenja: čak 12 sati na ultra masnim kapcima (duže ih nisam nosila)


Ovdje možete vidjeti Magnificent Copper u akciji





Imate li koju nijansu?

Voljela bih čuti vaša mišljena o ovim folijama!

Do sljedećeg čitanja, pusa svima!! :*



You Might Also Like

12 komentari

  1. ajme kak su dobreeee :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam ovo još isprobala, ali baš djeluje zanimljivo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Izgledaju mrak! Gledala sam ih na stranici al nekako nisam puno polagala nade. Čine se super ovdje ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow, izgledaju prelijepo. Nemam nijednu nijansu, ali riječi hvale sigurno utječu na to da ih uzmem u obzir! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sigurna sam da nećeš požaliti ako ih kupiš, bar jednu nijansu za probu ;)

      Izbriši
  5. Baš si me zainteresirala :D Nijanse su mi predivne, baš za jesen :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drago mi je da jesam ;) stvarno ne znam koja je ljepša :D

      Izbriši
  6. Imam rose gold i predivna je, želim ih sve ofc... Več sam si isplanirala s rose gold neki novogodišnji look :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Idealne su za NG ;) Možda i ja nešta isplaniram s njima :P

      Izbriši

Pokreće Blogger.

TOP 3