Sleek i-Divine palete (Storm, Ultra Matte V2, Au Naturel) - Recenzija

06:30


Dragi moji!
Danas vam donosim recenziju Sleek i-Divine paleta. Palete koristim na sebi i svojim klijentima i mogu vam odmah reći da sam jako zadovoljna s njima.


Sleek možete nabaviti na Pink Pandi po cijeni od 84,95kn ili na njihovoj službenoj britanskoj stranici Sleek MakeUp za 11,99$.







Prva paleta koju sam kupila od Sleeka je bila Ultra Matte V2. Sva sjenila su mat. U paleti prevladavaju žarke boje što meni osobno ne smeta. Boje su svakako nosive i izgledaju odlično.





Tu su i swatchevi...
Svi swatchevi su bez baze za sjenila!






Sljedeća je Storm paleta. Ovdje možete naći većinom šimerasta sjenila. U paleti su sjenila koja možete koristiti svaki dan (zlatna, srebrna, brončana) ali i sjenila u boji koja su svakako nosiva (zelena, plava i roza)




Swatchevi...






Na kraju dolazi Au Naturel paleta. Ako volite smeđa, brončana i maslinasta sjenila, ova je paleta definitivno za vas. Odličan omjer šimerastih i mat te svijetlih i tamnih nijansi.




Swatchevi...
Prvi red se ne vidi :( Svijetle mat nijanse mi se jednostavno stope s bojom kože. Ali zato su ove tamne nijanse odlične! 







 Ako se odlučite za kupovinu bilo koje Sleek palete, sigurna sam da nećete požaliti.

Odličan omjer cijene i kvalitete!
Sjenila se odlično blendaju i izgledaju prekrasno.


Šimerasta sjenila su odlične pigmentacije, mekana, ne truse se. S njima sam stvarno oduševljena. Mat sjenila se definitivno bolje nanose kistom na kapak, nego što se nanose prstom na ruku. Neke nijanse se malo truse, ali ništa strašno.

Sve u svemu, imate moje preporuke za Sleek palete! :)



Imate li koju Sleek paletu? Koja vam je najdraža?




Do sljedećeg čitanja! :*

You Might Also Like

8 komentari

  1. Au Naturel je definitivno moj favorit :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mislim da je većini ona favorit ;) ja se još ne mogu odlučiti koja mi je naj

      Izbriši
  2. Ultra matte si želim već dugo a vjerujem da ću ju i uzet idući puta ;) baš mi se sviiđa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sigurno će ti se svidjeti. pogotovo ako volis jake boje :D

      Izbriši
  3. Ova sa neutralnim tonovima mi je bas bas super :) <3

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.

TOP 3