Online naručivanje - iskustva

09:30


Dragi šopingoholičari i šopingoholičarke!
Danas sam s vama odlučila podijeliti svoja iskustva s online šopingom. Gdje naručujem? Što? Kako? ...



ebay 



I sami znate da se tamo može naručiti sve i svašta, ali najviše sam naručivala nakit, odjeću, kistove, trepavice... Sa trepavicama, nakitom i kistovima sam uvijek bila zadovoljna, a što se tiče odjeće, to ovisi kakve ste sreće. Morate paziti prvo na kvalitetu, a drugo na veličinu.
Dobra stvar kod ebaya je što možete dobiti povrat novca ako vam nešto ne dođe ili ako slučajno dođe pokvareno.
Loša stvar je što paketu treba vječnost da stigne :'(






Dosta sličan ebayu. Tamo sam naručivala kistove i odjeću. Sviđa mi se što se na stranici nalaze slike drugih kupaca tako da otprilike mogu vidjeti kako nešto izgleda uživo.
Posebno mi se kod ove stranice sviđaju njihove rasprodaje gdje možete uloviti određenu stvar za 0,01$ + poštarina. Akcije se mijenjaju svakih par dana.





Stranica na kojoj možete naručiti sve i svašta (hrana, dekorativa, preparativa...) Stranica je američka, poštarina je 4$. Paket mi je došao za nekih 2 tjedna. Za prvu kupovinu na stranici možete dobiti popust od 5$.







Američka stranica na kojoj možete pronaći većinom drogerijsku kozmetiku (Nyx, L.A. girl, Milani, Jordana, The Balm, BH Cosmetics...)
Poštarina kreće od nekih 5$ i povećava se s težinom paketa. Paket mi je došao za otprilike tjedan dana.







Također američka stranica. Coastal Scents je poznat po odličnim, a jeftinim kistovima i kozmetici. Paket mi je stigao za nekih 2 tjedna.
Loša stvar kod ove stranice je poštarina (najmanje 14$)
Dobra stvar je što često imaju sniženja od 50%, tako da svakako sačekajte sniženje. 






Britanska stranica sa high end kozmetikom. Sviđa mi se što stranica stalno nabavlja novu kozmetiku (npr. nedavno su stigli Morphe Brushes i Makeup Geek) i besplatna poštarina, naravno. Sa stranice sam naručivala par puta. Paket stiže u roku 5-10 radnih dana.






Službena talijanska stranica Kiko kozmetike. Odlična kozmetika po pristupačnim cijenama.
Poštarina na ovoj stranici je 6,9 eura, a iznad potrošenih 49 eura iznosi samo 1 euro. Paket mi je stigao za 5 radnih dana.



Hrvatska stranica koja nudi odjeću, obuću i modne dodatke. Jednom sam naručivala s te stranice i totalno sam profulala brojeve tako da se nisam usudila više naručivati. Često imaju akcije i sniženja. Poštarina je 20-30kn, a paket dođe za 10-ak radnih dana.



I šećer na kraju: slovenska stranica sa koje dosta često naručujem. Poštarina na stranici je besplatna iznad 380kn.
Na stranici možete naći razne brendove (The Balm, ABH, Makeup Revolution, Freedom Makeup, Sleek MakeUp, BH Cosmetics, Real Techniques...)
Često imaju akcije i sniženja što mi se jako sviđa, a paket dostave sljedeći dan. 




Nikada nisam imala loših iskustava sa naručivanjem preko ovih stranica, tako da imate moje preporuke za navedene stranice.

Voljela bih čuti vaša iskustva sa online naručivanjem!

Imate kakvu preporuku?



Hvala na čitanju! Do sljedećeg posta :*

You Might Also Like

10 komentari

  1. Baš sam prije par dana naručila neke poklone s Dresslinka, po prvi put i sad nestrpljivo čekam mail da su shippani. Nadam se da će sve proći ok :) Na rasprodaju sam taj put zakasnila, ali bit će još prilike.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma proći će, mislim da bi paket trebao stići za otprilike 2 tjedna :D a rasprodaju lako uloviš drugi put :)

      Izbriši
  2. Odličan post. Do sada sam se usudila samo s e-baya i pink pande naručivati ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Naručivala sam sa ebaya,dresslinka i pink pande,jedino nisam bila zadovoljna s dresslinkom jer uvijek nešto zeznu još mi nije došao paket koji sam naručila temo negdje na kraju 9 mjeseca iako sam slala e-mail i sve,tako da neću više definitivno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam dosta narucivala sa dresslinka i stvarno nikada nisam imala problema. bas mi je zao sto si imala problema s paketom jer je stranica stvarno povoljna :/

      Izbriši
  4. Kada naručujem preko Dresslinka, na koji način placam, u pošti, poštaru kada mi donese paket ili ? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. za većinu stranica ti treba žiro račun pa preko paypala platiš, znači sve je preko računa, tako je i za ovu stranicu ;) dok neke stranice imaju opciju da platiš kada dođe paket, a to su većinom hrv. stranice (Pinka Panda, BFashion...)

      Izbriši
    2. A znaš li možda do koliko dolara mogu naručiti, a da mi se ne naplaćuje još i carina ?

      Izbriši
    3. sve informacije o carini možeš pronaći na internetu

      Izbriši

Pokreće Blogger.

TOP 3