Cut crease makeup za Novu godinu

13:34


Za ovu sam Novu godinu, kao što možete i vidjeti, bila inspirirana cut creaseom.
Zašto baš ovaj look? Iskreno, nije mi težak za napraviti, ne oduzima mi puno vremena, iako možda  izgleda kao da sam se mučila satima haha.
Posebno mi se sviđa što mi cut crease oči čini puno većima i otvorenijima! :D






Kod ovoga sam makeup looka koristila Sleekovu au-naturel paletu i Essenceov zlatni pigment.
Isprobala sam dvije nijanse ruževa; prva je nude nijansa (Manhattan ruž, nijansa 95D)






Makeup sam isprobala i sa ljubičastom nijansom ruža. Koristila sam Golden Rose (velvet matte, nijansa 28)




Popis svih proizvoda koje sam koristila:

LICE:
Loreal True Match puder (Golden Beige) pomiješan s
Bourjois 123 Perfect puderom (light vanilla 51)
Catrice camouflage cream (020 light beige)
Bourjois healthy mix korektor (51)
Maybelline Affinimat puder u kamenu (20 Nude Beige)
Sleek Face Contour Kit (light)
Wet'n'Wild Mega Glow rumenilo (Spotlight Peach)


OBRVE:
ABH Dipbrow Pomade (dark brown)
Catrice Brow Filler


OČI:
Too Faced Shadow Insurance
Sleek au-naturel paleta sjenila
Loreal Gel Intenza Eyeliner
Essence liquid ink eyeliner

Essence Lash Princess maskara
Trepavice s ebaya 



Sljedeći sam makeup look već objavljivala na svojoj FB stranici (ako me pratite, sigurno ste ga i vidjele) pa sam ga odlučila i ovdje staviti kao još jedan prijedlog za novogodišnji look!
Ovdje sam samo promijenila paletu (Makeup Revolution I heart chocolate paleta) i ruž (Golden Rose, nijansa 50)





Koji vam se makeup look najviše svidio? 

Kojega biste rado nosile? 

Slobodno mi pišite svoja mišljenja. Do sljedećeg posta! :*


You Might Also Like

4 komentari

Pokreće Blogger.

TOP 3