Romantični makeup look

05:35


Idete negdje večeras i još uvijek ne znate kako se našminkati?
Donosim vam jedan romantičan makeup look inspiriran Valentinovom.

Koristila sam crvenoroza nijansu kako bih istaknula svoje smeđe oči i još sam izabrale ove zanimljive "šiljaste" trepavice kako bi dodatno naglasila oči. Vi možete izabrati trepavice koje vama najviše odgovaraju!


Na usnama sam koristila ruž u nude nijansi, malo za promjenu.















POPIS KORIŠTENIH PROIZVODA:

LICE:
Flormar illuminating primer (recenzija)
Flormar mat touch puder u nijansi 306 na cijelom licu i 301 za konture lica (recenzija)
Bourjois healthy mix korektor u nijansi 51
Sleek blush by 3 u nijansi Sugar (srednja nijansa)
Sleek contour kit u nijansi light (bronzer i hajlajter)


OČI:
Too Faced Shadow Insurance (recenzija)
Makeup Geek sjenila: Shimma Shimma i Bitten
Loreal gel liner
Trepavice s ebaya
(recenzija)


OBRVE:
ABH dipbrow pomade u nijansi dark brown (recenzija)



USNE:
Essence lipliner u nijansi In the nude
Makeup Revolution ruž u nijansi The One







Kako vam se sviđa ovaj makeup?

Biste li ga nosile?




Do sljedećeg posta! :*

You Might Also Like

4 komentari

  1. Na usne bi ja stavila nešto mrvicu tamnije, ali inače je makeup baš po mom guštu! Jako si mi lijepa na slikama! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da bi tamno roza bio super za ovaj look. ali kako rijetko nosim nude nijanse morala sam ga staviti malo za promjenu :) hvala ti! :D

      Izbriši

Pokreće Blogger.

TOP 3