Ardell trepavice: recenzija + jeftinija opcija

04:47


Vjerovali ili ne, ove Ardell trepavice imam već par mjeseci kod sebe i tek sam ih nedavno stigla isprobati. Nikada prije nisam imala priliku probati neke skuplje trepavice, svoje sam uvijek naručivala s eBaya ili sam nosila Essenceove. 



Ardell trepavice su definitivno najpoznatije i najdostupnije umjetne trepavice, a mogu reći da su cijenom dosta prihvatljive (recimo da su zlatna sredina)

Svi ih nose i obožavaju, a i dosta ih vizažistica ima u svojim makeup kitovima. Razumijem i zašto, stvarno su prepreeelagane za nalijepiti i na očima se uopće ne osjećaju. Bar ih ja ne osjećam jer sam navikla nositi umjetne trepavice.

Cijena na Diviana Cosmetics im se kreće od 35kn do 55kn, ovisi o modelu, a možete i kupiti pakiranje od 5 pari trepavica za 130kn. 




Ako vam se ove trepavice sviđaju, ali ipak tražite neku jeftiniju alternativu, za vas sam pronašla sličan par trepavica. 
Nisu 100% dupe, ali su jako jako slične izgledom.
Trepavice su s eBaya. Ja sam ih naručila s ovog LINKa (model broj 38), i sad vidim da prodavač ne dostavlja za RH više, ali sigurna sam da možete pronaći prodavače koji imaju iste takve.




Što se tiče nanošenja na oči također su jako lagane i savitljivena očima nisu teške. Obje trepavice čine oči većima i produžuju ih na krajevima, samo što su Ardell trepavice malo prirodnije od eBay trepavica.

Postoje neke male razlike među njima:
1) Kao što i sami vidite izgledom, tj. rasporedom dlačica nisu 100% iste
2) Trepavice s ebaya su malo dramatičnije i malo duže (najduže trepavice koje imam u kolekciji)




ARDELL TREPAVICE







TREPAVICE S EBAYA




Uspjela sam pronaći samo tri fotkice gdje nosim te trepavice, ali nadam se da ćete uspjeti vidjeti o čemu pričam. Svakako ću objaviti još slika na svojoj FB stranci BeautyBlog & Makeup by Lidija kada ih budem nosila. 

Iako su mi oba para trepavica jako draga moram priznati da su mi s eBaya malo draže, ali samo zbog izgleda. Obožavam ih jer su jako duge pa mi oči izgledaju puno veće. 
No, na vama je da odlučite koje biste radije kupile i nosile. Ja sam sigurna da ću ponovno naručiti ove s eBaya kada ih iznosim! 




Jeste li probale Ardell trepavice? Koje su vam najdraže?

Što mislite o trepavicama s eBaya?


Slobodno pitajte što vas zanima i obavezno mi pišite svoja iskustva s trepavicama!



Do sljedećeg posta! :* 


You Might Also Like

6 komentari

  1. Istina je da su Ardellove jako lagane i ne čini ti se to jer misliš da si navikla na umjetne trepavice ;)
    Jedne su mi od ugodnijih jer ih ne osjetim na kapcima uopće! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, stvarno su lagane na očima :) Bile bi odlične za nekoga ko je tek početnik u nošenju trepavica

      Izbriši
  2. Stvarno su krasne samo što ja nemam naviku nositi trepavice :/ kada uđem u taj đir..ove ću definitivno isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad jednom kreneš, nećeš stati haha :D Uvijek ih možeš naći jeftino na ebayu za probu ;)

      Izbriši
  3. Mislim da sam vidjela Ardell trepke kod nas u Brodu u Danijel cosmetics trgovini. Nisam vise 100% sigurna. Samo su im cijene vise nego na Diviani, barem sto se tiče NYX proizvoda. Inače, lijepe i Ardell i eBay trepke. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa ja nisam ni znala da kod nas ima ta trgovina :O jesam zaostala hahahah ma cijene su svakako previsoke, bolje se isplati naručit s američkih stranica.
      Jesu, jesu :D

      Izbriši

Pokreće Blogger.

TOP 3