Wish lista Dresslink #1

06:56


Bok, drage moje! :)

Kako sam dosad na blogu pisala samo o kozmetici, ovaj puta sam se odlučila napisati nešto drugačije. Složila sam malu wish listu sa stranice Dresslink

Ako niste čuli za ovu stranicu ukratko ću vam napisati nešto o njoj. Stranica je azijska (kao i Aliexpress, Romwe, SheIn...) nude razne stvarčice: odjeću, obuću, nakit, kozmetiku, uglavnom, možete pronaći puno lijepih ženskih stvari! Za sve ostale detalje o stranici možete pročitati moj post o online naručivanju -> LINK



 Prije svake narudžbe dobro proučim kvalitetu i veličine kako bih bila 100% sigurna hoću li naručiti. Puno mi pomaže i youtube gdje sam već pregledala sve moguće Dresslink haulove.




Što mi je na wish listi ?


Krenut ću prvo sa odjećom. 
Najdraži odjevni predmeti su mi definitivno prsluci, sakoi i jaknice, pa sam si tako zagledala ovaj maslinastozeleni prsluk. Sviđa mi se boja i dužina. Odličan je za nabaciti preko jednobojne ili jednostavnije haljine, suknje ili hlača. Nije pretopal pa bih ga mogla nositi i po jako toplom vremenu. 
Cijena mu je oko 8$.



Sljedeća je ova jako jeftina haljinica na pruge ( oko 2,5$ ) Baš me iznenadila jako niska cijena, s obzirom da je dobre kvalitete. Dolazi u tri boje, a meni se svidjela crno-bijela. Ova haljinica bi bila odlična za svaki dan kada se želim malo urediti (faks, šetnja, kava...) Nosila bih je s maslinastozelenim prslukom i bijelim starkama/balerinkama.  



Još jedan odjevni predmet s prugicama. Ova mi se majica svidjela kako stoji na modelu. Nosi se kao duža tunika, sa crnim kožnim ili običnim tajicama. Jednostavno, a lijepo! Cijena joj je oko 5$.



 Inače sam ljubitelj šarenih i čudnih uzoraka pa me zato ova košulja oduševila. Nosila bih je na duboku suknju u boji ili duboke hlače. Cijena joj je oko 7$.



Ovaj kompletić mi se svidio jer sam ga vidjela uživo na dosta slika i videa. Lagan je i jako sladak. Mogu ga nositi kao komplet, ali i odvojono. Cijena mu je oko 6$ i dolazi u još dvije varijante.





Trenutno sam u potrazi za običnim majicama s natpisima, pogotovo za onom "I woke up like this". Na stranici postoje razne majice s natpisima i smajlićima.  Kako sam ljubitelj kave, ovaj mi se natpis jako svidio! Majica dolazi u tri boje, a cijena joj je oko 3$.




Za kraj sam ostavila dvije prekrasne torbe.

Prva je ova jako, jako jeftina bijela torba. Dolazi u još nekoliko boja i trenutno je na sniženju (oko 2,5$) 


I šećer na kraju. Tamnoplava torba, dolazi u još tri boje, a cijena joj je oko 7$. Malo je veća od bijele torbe. Obje su odlične za kavu, šetnju ili šoping kada trebam ponijeti malo stvari. 




I došli smo do kraja moje male wish liste. Nadam se da ste uživali u čitanju i gledanju fotkica.


Što je na vašoj wish listi?

Kakva su vaša iskustva s Dresslinkom?

Imate li kakve prijedloge?




Do sljedećeg posta! :*



*Slike nisu moje vlasništvo, preuzete su s Dresslinka*

You Might Also Like

4 komentari

  1. Svidaju mi se i haljina na prugice i majica.. obozavam prugice svih boja i velicina. :) Ja sam trenutno u fazi skupljanja kistova tako da su mi vecinom oni na wishlisti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam se baš nešto zagrijala za prugice, preslatke su mi :)
      jooj imala sam i ja tu fazu nedavno i mislim da mi je dosta kistova za neko vrijeme :D

      Izbriši
  2. Stalno narucujem po netu, a jos nista nisam s ove stranice. Morat cu to popraviti, haha.
    I ja obozavam sarene i otkacene stvari, tako da je kosulja bas super, a i torbe su odlicne i uopce nisu skupe, u usporedbi s drugim stranicama....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morat ćeš jer je stranica stvarno jeftina, a možeš naići na kvalitetne stvari :) Torbe su mi odlične, za nešto što neću često nositi i ne treba mi neka ekstra kvaliteta, tako da ove prolaze :D

      Izbriši

Pokreće Blogger.

TOP 3