Ljetni brončani makeup - korak po korak

03:33


Evo i mene napokon nazad. :D

U zadnje vrijeme me baš pere inspiracija za različitim makeup lookovima. Neki dan sam objavila slike šarenog makeupa: ljubičasto, roza i zeleno u kombinaciji (ako me pratite na fejs stranici BeautyBlog & Makeup by Lidija, mogli ste i vidjeti slike) 

Za danas sam vam pripremila nešto neutralnije. Opet je dosta dramatičan jer uključuje tuš i trepavice, ali svakako je nosiv.




Makeup je jako lagan za kreirati, potrebne su vam samo dvije nijanse sjenila i dva kista za blendanje. 
Uslikala sam i objasnit ću što trebate raditi korak po korak.





Prvo što trebate je narančasto sjenilo i veći kist za blendanje. Pomoću kista nanosite sjenilo u pregib oka. U blendanju si možete pomoći i nijansom u boji kože.




Drugi korak je nanijeti brončanu nijansu preko cijelog kapka. Sjenilo možete nanositi kistom, a ako želite veću pigmentaciju i manje nereda prstom. 
Zatim uzmite manji kist za blendanje i izblendajte prijelaz brončane i narančaste nijanse.




Nanestite svoj omiljeni tuš onako kako vama odgovara. Ili jednostavno preskočite ovaj korak ako niste neki stručnjak u nanošenju eyelinera.




Na donjoj sam liniji oka ponovila sve ono što sam radila na kapku. Prvo sam nanijela brončanu nijansu, a onda sam je izblendala narančastim sjenilom.




Na redu su maskara i umjetne trepavice. 





Kao točka na i dolazi hajlajter u unutarnji kut oka kako bi vam se vizualno povećale i otvorile oči.




Još par fotkica cijelog lica...







POPIS KORIŠTENIH PROIZVODA:

Lice:

Flormar mat touch puder (308) (recenzija)
Bourjois healthy mix korektor u nijansi 51
Sleek blush by 3 u nijansi Sugar (srednja nijansa) (recenzija)
Sleek contour kit u nijansi light (bronzer i hajlajter)



Oči:

Too Faced Shadow Insurance (recenzija)
Sleek i-Divine paleta: Au Naturel - brončana nijansa (recenzija)
Kiko narančasto sjenilo: nijansa 207 (recenzija)
Trepavice s ebaya (recenzija)


Obrve:

ABH dipbrow u nijansi dark brow (recenzija)



Usne:

Catrice ruž u nijansi 330
Essence lip liner u nijansi 14



I došli smo do kraja ovog posta. Pišite mi svoja mišljenja i možda želje sljedećih lookova.
Već uskoro možete očekivati novi makeup inspiriran jednom poznatom osobom! 


Kako vam se sviđa ovaj makeup?


Do sljedećeg posta ! :*







You Might Also Like

14 komentari

  1. Sviđa mi se i bas ti pristaje.
    Lijepo si sve objasnila ali ja nisam bas spretne ruke pa ne mogu prekopirati tvoj look.
    Ali super je. 👍👍

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :) uz malo vježbe sigurna sam da bi ti uspjelo :D

      Izbriši
  2. baš ti lijepo pristaje uz oči! :) pravi ljetni look :)

    OdgovoriIzbriši
  3. divno, bas imas lijepe oci za sminkanje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) a onoo, malo me živciraju spušteni kapci. No što je tu je :P

      Izbriši
  4. Baš je lijepi makeup i lijepo ti stoji... a ružžž koja divna boja odmah trčim u dm i kupujem nijansu 330 :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Divno izgleda i mislim da je odlican za neku svecaniju priliku! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvalaa! :) Još uz trepavice i tuš definitivno je za svečanije prigode ili izlaske :D

      Izbriši
  6. Jako mi se sviđa kako ti stoji ovakav make up i lice ti je baš zahvalno za ovakve tonove.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti, malo sam eksperimentirala i na kraju mi se baš svidjelo kako je ispalo :D

      Izbriši

Pokreće Blogger.

TOP 3