Moja kolekcija Real Techniques kistova

06:25

Bok svima! :) 

Danas sam odlučila pisati o ovim prekrasnim kistovima kojima se služim već neko vrijeme. Par kistova imam već duže vrijeme (preko godinu dana), a ostale sam naručila nedavno (prije par mjeseci).

Kad sam tek počela nabavljati i kupovati kistove to su uglavnom bili kistovi s ebaya i bila sam oduševljena njima, sve dok se nisam odlučila na kupovinu nekih kvalitetnijih, brendiranih kistova. Odlučila sam se za Real Techniques jer su cijenom prihvatljivi, a i sve blogerice i youtuberice su ih hvalile i koristile.





Za početak sam naručila par osnovnih kistova koje sam koristila svaki dan. 



S lijeva na desno: setting brush - koristila sam ga za blendanje korektora ili za setiranje T-zone i okoloočnog područja puderom u prahu. Odličan je i za hajlajter.
expert face brush - odličan je za tekuće pudere
blush brush - koristila sam ga za bronzer i rumenilo. Odličan je i za pudere u prahu ili kamenu.



Sljedeća narudžba sadržavala je tri kista. Dva kista sam dobila iz stare kolekcije, zato i jesu u crnom pakiranju. A kist za rumenilo (skroz desno na slici) je u bijelom pakiranju i on je iz nove proljetne kolekcije.


S lijeva na desno: još jedan expert face brush, i još jedan blush brush - njih sam uzela za klijente.
 sculpting brush - sličan je expert face brush, samo što je rezan ukoso. Namijenjen je kremastom konturiranju, ali kako ja to ne prakticiram koristila sam ga za tekući puder i za to je odličan.




I zadnja narudžba je sadržavala RT deluxe gift set. Bio je na odličnom sniženju i zato sam ga uzela. Set uključuje 5 kistova (od kojih 2 komada dolaze ekskluzivno samo u tom setu) i malu bijelu torbicu za kistove


S lijeva na desno: multi-task brush - koristim ga za puder u kamenu ili prahu i bronzer.
tapered foundation brush - njega nisam koristila jer ne volim takve kistove za puder. Mislim da bi bio odličan za kremasto konturiranje.
base shadow brush - odličan je i često korišten za šimerasta sjenila.
angled highlighter brush - jako je sličan setting brush. Koristim ih u ustu svrhu, ali ovaj najviše za hajlajter.
fine liner brush - koristila sam ga jedno vrijeme kad sam koristila gel liner. Odličan je, precizan i lak za korištenje.




Obožavam ove kistove i koristim ih svakodnevno već duže vrijeme. Kvaliteta im je odlična još uvijek: dlaka ne opada, kistovi su čvrsto zalijepljeni. Na jednom su se samo kistu slova malo izlizala.
 Kod pranja i sušenja odlično se ponašaju. Operu se već nakon prvog pranja, a osuše se za par sati. A ako ih malo otresete od vode i protrljate preko ručnika odmah su suhi.


RT kistove možete naručiti na njihovoj službenoj stranici realtechniques.com, na Pink Pandi ili na iHerb stranici gdje ih ja naručujem. Tamo često bude sniženje od 20% na kozmetiku pa radije sačekajte sniženje. I uz to možete iskoristiti moj kod za prvu kupovinu  MBL302 koji vam daje popust od 5$ ili 10$.


Ostale Real Rechniques kistove kao i cijene možete vidjeti na navedenim stranicama.

To bi bilo sve za danas. 
Nadam se da nisam nešto zaboravila napisati i objasniti (ako jesam sobodno pitajte) 



Imate vi RT kistove?

Koji su vam najdraži?


Do sljedećeg posta! :* :* 




You Might Also Like

4 komentari

  1. Odlični kistovi!
    Ja baš volim kistove :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma najbolji! :) uz trepavice definitivno su mi najdraže kozmetičke stvarčice

      Izbriši
  2. Definitivno moji najdraži kistovi. Dobar dio spomenutih imam, naručila sam sve s iHerba ( tek jedan kupljen u njemačkom Douglasu ) i nisam im našla ravne nikada. :) Drago mi je da dijelimo strast prema njima. Usput, kolekcija ti je odlična.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako i moji, kako sam krenila mogla bih ih sve skupit haha :D hvala ti! :)

      Izbriši

Pokreće Blogger.

TOP 3