Ljubičasti makeup look

09:18


Pozdrav! :)
I ovaj put sam se odlučila malo igrati sa bojama i na kraju kreirala ovaj makeup look. Koristila sam ljubičastu i srebrnu: boje koje još nikad u kombinaciji nisam koristila na očima. 
Nisam mislila da će mi se baš jako svidjeti ovaj makeup, ali na kraju sam oduševljena i jako zadovoljna kako je ispao!











Bila sam inspirirana Sleek Bad Girl i-Divine paletom koju sam već swatchala u jednom postu pa ako vas zanima detaljnije, skoknite OVDJE.

Koristila sam označene nijanse.




POPIS KORIŠTENIH PROIZVODA:

LICE:
Flormar illuminating primer (recenzija)
Flormar mat touch puder u nijansi 306 (recenzija)
Bourjois healthy mix korektor u nijansi 51
Sleek blush by 3 u nijansi Sugar


OČI: 
Too Faced Shadow Insurance (recenzija)
Sleek Bad Girl i-Divine paleta
Sleek Storm i-Divine paleta (smeđe nijanse za pregib kapka) (recenzija
Loreal gel liner
Essence crna olovka za oči
Trepavice s ebaya (recenzija)


OBRVE:
ABH dipbrow pomade u nijansi dark brown (recenzija)


USNE:
Manhattan ljubičasta olovka za usne
Golden Rose mat ruž u nijansi 28


Sviđa vam se ovaj makeup?

Biste li ga nosile?



Baš me zanimaju vaša mišljenja!

 Do sljedećeg posta! :*

You Might Also Like

16 komentari

  1. Post je odličan,no bilo bi super kad bi radila tutoriale,kako si nanosila proizvode i kojim redoslijedom ♥
    Sviđa mi se sam look,kao i slike koje baš izgledaju profesionalno ♥

    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj sam look pokušala snimiti, ali nažalost nije uspjelo, treba mi neki bolji fotić za takva posla ;) Jedva se i uslikam kako treba haha. Sljedeći puta ću uslikati korak po korak i objasniti sve.
      Hvala ti! :)

      Izbriši
  2. Karmin mi je i vise nego predivan! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ajme bas je super!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Iskreno mislim da ne bih nosila, oci mozda bih ali usne ne. Nisam bas fan takvih boja, ali tebi to super stoji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na usne uvijek možeš staviti nude nijansu, ako se ne usudiš neku neobičnu boju! ;)
      Ok, ne sviđa se svima isto. Ja bih se usudila bilo koju nijansu staviti na usne jer obožavam ruževe :D

      Izbriši
  5. Super mi je ovaj ruž, često ga nosim, jedva sam cekala doci u zg da ga ugrabim :)
    Uzela sam i crni, ali malo me razocarao. Ne bi skodilo da je pigmentiraniji

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meniii je :D
      Onda dobro da nisam uzela. Razmišljala sam tada i njega uzeti i na kraju odustala ;)

      Izbriši

Pokreće Blogger.

TOP 3