Manzara - kupaći kostimi

06:51



Budući da je prva suradnja sa stranicom Manzara.hr prošla odlično, odlučila sam se i za drugu suradnju. Prvi puta sam predstavila stranicu i njihovu ponudu, a poseban je naglasak bio na ponudi vjenčanica. Ovdje ću vam ostaviti link prvog posta ako vas zanima detaljnije.  

Polako nam se bliži ljeto i sezona kupovine kupaćih kostima već je počela. Na stranicu Manzara.hr stigli su KUPAĆI KOSTIMI, a ja ću vam danas predstaviti par komada koji su mi se posebno svidjeli.




Inače nisam ljubitelj običnih crnih kupaćih kostima jer su mi nekako predosadni, ali ovaj me je oduševio. Posebno mi se sviđa donji dio kostima koji lijepo naglašava struk. Nikako nije običan i dosadan crni kupaći zbog trakica s bijelim natpisima.    


Na stranici su me jako iznenadili i jednodijelni kostimi. 
Prva dva su za one koje vole jednodijelne kostime, ali u isto vrijeme žele pokazati malo više kože. Šarenih su uzoraka i imaju dosta izreza po sebi što mi se jako sviđa.





Sljedeća dva jednodijelna kostima nešto su zatvorenijeg tipa. Jako su zanimljivih, šarenih uzoraka što obožavam na kostimima. Mislim da bi mogli proći i kao topovi na hlačice ili suknju. 




Izdvojila sam i nekoliko dvodijelnih kupaćih kostima. 

Na prvu me privukao šareni geometrijski uzorak. Posebno mi se sviđaju gaćice ovog kostima jer su malo povišenijeg struka i što sa strana imaju crne trakice. 


U zadnje vrijeme mi se jako sviđa maslinasta boja, pa mi se zato i svidio ovaj kupaći. Jednobojan je, ali nije dosadan zbog izreza koje ima na donjem i gornjem dijelu. 


Ovaj mi se kupaći definitivno najviše svidio. Gaćice jesu malo izazovnije, ali su šarenog uzorka sa resicama sa strana što mi je preslatko. Sviđa mi se što je gornji dio pleteni, obični bijeli. 



Ovo su samo neki primjeri koji su se meni svidjeli. Svakako vam savjetujem da posjetite stranicu i pogledate koji se još KUPAĆI KOSTIMI nalaze u ponudi. 
Sigurna sam da ćete pronaći kupaći koji je baš po vašem ukusu i koji najbolje odgovara vašem tijelu. 


Koji su se vama kupaći kostimi najviše svidjeli? 

Pišite mi komentare, želje i pitanja!
Do sljedećeg posta, xoxo


You Might Also Like

1 komentari

  1. Svidja mi se ovaj post,a posebno jer suradjujes sa njima ! <3

    - poseti nas blog - V :)

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.

TOP 3