Sleek blush by 3 - Sugar

07:28


Bok svima! :)

Danas sam vam pripremila recenziju još jednog Sleek proizvoda. Ovaga puta se ne radi o sjenilma, već o paleti rumenila. Paletu sam naručila još u 1. mjesecu i koristila sam je već dosta dugo da vam mogu prenijeti neke svoje dojmove.



Paleta dolazi u klasičnom Sleek pakiranju. Mala je, kompaktna i ima tri nijase u jednoj paleti.
Na poleđini palete, između ostaloga, možete vidjeti i imena svih triju nijansi posebno.


Nakon dosta pročitanih pozitivnih recenzija o Sleek rumenilima i ja sam ih napokon odlučila uzeti. Od svih mogućih pojedinačnih rumenila i paleta rumenila nekako mi se ova Sugar paleta najviše svidjela. Na sebi više volim tamnija rumenila (smećkaste, narančaste nijanse), nikako svjetlije i roze nijanse.

Jedino čega sam se bojala je da će rumenila biti previše pigmentirana i tamna i da ću izgledati kao klaun (pogotovo zato što sam uzela tamnije nijanse)
Pigmentacija nekih nijansi je bolja od drugih, boje su definitivno nosive.





Nijansa Demerara; u paleti izgleda kao tamnocrvena (trula višnja) nijansa, na swatchu i licu izgleda kao tamnoroza. Ima sitne šljokice, ali one se ne vide na licu.

Nijansa Muscovado; u paleti izgleda kao tamnosmeđa-crvena nijansa. Na licu je tamnocrvena. Ima zlatni sjaj u sebi, što se vidi i na slikama (na paleti i na swatchu) Najpigmentiranija je.

Nijansa Turbinado; narančasta nijansa. Mrvicu je tamnija od moje boje kože. Najmanje je pigmentirana i najprirodnijeg izgleda na licu.


Sa blicom

Bez blica


Mogu se samo pridružiti svim pozitivnim recenzijama koje sam dosad pročitala.
Svaka nijansa je nosiva, ovisi o makeupu, raspoloženju i o ukusu, naravno. Nekako sam najviše nosila ovu narančastu nijansu jer mi je odlična za svaki dan kad nosim malo šminke.

Imate moje tople preporuke! :)



Koja vam se nijansa najviše sviđa?

Imate li vi koje Sleek rumenilo?



Do sljedećeg posta! :*


You Might Also Like

10 komentari

  1. Ova najtamnija nijansa mi je i najljepša! Inače nisam fan rumenila sa šljokicama, ali ova mi i nisu tako loša. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni ja, iskreno. Ali nijansa mi je prekrasna, kao i sve ostale. :D
      Treba mi nešto drugačije u kolekciji tako da je ovo bio odličan izbor :)

      Izbriši
  2. I ja volim Sleek rumenila :) zanimljivo je kako se nijanse u samoj paleti i swatchane razlikuju. Iako sve 3 nijanse su stvarno lijepe! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina! Dosta je velika razlika. Ovako u paleti izgledaju malo strašno, ali kad ih staviš na lice izledaju odlično :D

      Izbriši
  3. Super su njihova rumenila. Sviđa mi se kombinacija nijansi u ovoj paletici. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma odlična su, ne znam šta mi je trebalo tako dugo da ih kupim :P

      Izbriši
  4. MUSCOVADOOOO!! *.*
    Zašto me tjeraš u trošenje?
    Prekrasna su rumenila! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da,da. Nijansa je baš posebna. Još nigdje nisam vidjela nešto slično :D
      Hahaha oprosti, neću više :P

      Izbriši
  5. Isprobala sam Sleek palete i super su mi, rumenila su sljedeca na redu. Bas mi se svidaju ove boje, mislim da nemam nijedno slicno rumenilo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Palete sjenila su im odlične! :D
      Nakon svih hvala na račun rumenila morala sam uzeti bar jednu paleticu. Jako lijepe i rijetke nijanse :)

      Izbriši

Pokreće Blogger.

TOP 3