40 beauty pitanja TAG

13:19


Pozdrav svima!

Danas sam za vas pripremila malo drugačiji post. Neki dan sam naletila na post kojega je napisala kolegica Little bit of blush i jako mi se svidio. Radi se o 40 pitanja vezanih za ljepotu. Odlučila sam ih kopirati i odgovoriti na njih.

Pa uživajte u čitanju...


1. Koliko se puta dnevno umivaš?


Ujutro i navečer obavezno. Rekla bih 2-3 puta.



2. Koji je tvoj tip kože? (masni, suhi, mješoviti…)

Mješoviti. T-zona mi je uvijek masna, a ostali dio lica suh.

3. Što trenutno koristiš za čišćenje lica (umivanje)?

Trenutno koristim Byphasse ili Balein gel za umivanje. Ovisi jesam li kod kuće ili u stanu haha.

4. Radiš li piling?

Tu i tamo, kad se sjetim. Nemam baš neku naviku raditi piling iako mi se sviđa kako mi je lice mekano poslije njega.

5. Koji brend koristiš?

Byphasse, to mi je prvi piling kojeg sam ikada uzela. 

6. Što koristiš za hidrataciju kože?

Inače ne volim koristiti puno različitih krema za lice sa svakakvim sastavom. Uvijek biram dječje kremice. Za hidrataciju uvijek koristim Becutan kremu. Odlična je! 

7. Imaš li pjegice?

Imam bijele, izbočene pjegice na obrazima (ako ih mogu nazvati pjegicama)

8. Koristiš li kreme za područje oko očiju?

Nekad ju znam staviti prije šminkanja. Baleinu koristim.

9. Je li tvoja koža sklona aknama?

Jee, nažalost. :(

10. Jesi li ikada koristila proizvode protiv akni?

Probala sam s nekim uljima, medom, limunom... Ne želim koristiti one kreme koje navodno pomažu i isušuju prištiće, a zapravo mi samo pogoršaju situaciju.

11. Koju podlogu (tekući puder) koristiš?

Koristim Loreal true match svaki dan jer mi je dosta lagan, a kad idem van ili imam neku posebnu priliku koristim Flormar mat touch puder (recenzija)

12. Koji korektor koristiš?

Još nisam pronašla svoj savršeni korektor jer su Maybelline fit me povukli iz prodaje, ali trenutno koristim Bourjois healthy mix.

13. Znaš li podton svoje kože?

Da, žuti.

14. Što misliš o umjetnim trepavicama?

Obožavam ih nositi! Ne mogu se zamisliti bez njih jer baš lijepo upotpune svaki dramatičniji makeup. 



15. Jesi li znala da bi trebala mijenjati svoju maskaru svaka 3 mjeseca?

Jesam, negdje sam to čula. Ne znam baš uspijem li svaka 3 mjeseca promijeniti, ali nastojim ih često mijenjati, recimo svakih 4-5 mjeseci. 
16. Koji brend maskare koristiš?

Trenutno imam Essenceovu. Uglavnom koristim od Essencea, Catricea ili Look by Bipa maskare. Kad ih često mijenjam, ne vrijedi mi davati velike novce za njih, tako da uvijek biram neke jeftinije maskare.

17. Sephora ili MAC?

Nisam probala nijedno, ali nekako mi je MAC trenutno dostupniji. Sviđaju mi se fix+ i prolongwear korektor i baš bih ih željela probati. 

18. Imaš li MAC pro card?

Nemam, ali bi bilo jako lijepo da imam i dobijem neki popust na kozmetiku.

19. Što koristiš za nanošenje šminke?

Kistove i spužvicu. Ne mogu nijedno šminkanje zamisliti bez kistova.



20. Koristiš li primer za sjenilo?

Obavezno! Imam jako masne kapke i bez baze sjenila mi se nakupe u pregibu kapka za 2-3 sata. 
Recenzija moje najdraže baze sa sjenila.



21. Koristiš li primer za lice?

Koristim. Trenutno Flormar primer. (recenzija)



22. Koje je tvoje najdraže sjenilo?

Hmmmm... baš neko najdraže nemam jer koristim svakakve boje. Najljepša su mi u boji trule višnje i topla smeđa sjenila. Njih najviše nosim. 
Najdraže su mi Sleek palete. (recenzija i recenzija)

23. Koristiš li tekući eyeliner ili olovku?

Koristim, ali samo kad radim neki makeup look. Svakodnevno ne.

24. Koliko se često ubodeš olovkom u oko?

Paaa... mislim da se nikad nisam ni ubola u oko. Možda zato što ju ne koristim tako često.

25. Što misliš o pigmentima?

Prekrasna su mi, jako pigmentirana, ali i dosta neuredna. Trenutno mi se sviđaju Makeup Geek pigmenti. Ne znam koji je ljepši!

26. Koristiš li mineralnu šminku?

Ne, ali bih voljela probati.

27. Koji je tvoj omiljeni ruž?

Jako teško pitanje! 
Imam ih jako puno koje koristim i volim. Najdraže nijanse su mi tamnocrvena, crvena, smeđa, ljubičasta, berry boja... uglavnom tamnije nijanse.
Najdraže marke su mi Golden Rose (recenzija) i Wet'n'Wild.




28. A sjajilo?

Sjajila ne koristim. Ne volim taj osjećaj na usnama (ljepljiv i klizav), a i brzo nestanu sa usana.
Mislim da malo djevojaka nosi sjajila, posebno sada kada su mat usne in.


29. Koje je tvoje najdraže rumenilo?

Trenutno mi je najdraža Sleek paleta rumenila, sve tri nijanse su mi prekrasne. (recenzija)



30. Kupuješ li šminku preko ebaya?

Naravno da NE. Ne želim kupovati neku kozmetiku koja nije provjerena. Ima dosta jeftinih, a kvalitetnih brendova u drogerijama ili online za naručiti koji su provjereni i stoje iza svojih proizvoda.
Kistove i trepavice naručujem, to je druga stvar.




31. Voliš li drogerijsku šminku?

Obožavam! Jeftina i svima dostupna. 99% moje kozmetike čini drogerijska šminka.

32. Jesi li ikada razmišljala da upišeš neki tečaj za šminkanje?

Jesam! Ali trenutno nemam vremena ni novca. Razmišljala sam poslije faksa, ako ne i prije. Kada mi se ukaže prilika. Svakako bih se voljela dodatno usavršiti, steći novo iskustvo, nove prijatelje/kolege. Šminkanje je nešto u čemu najviše uživam.

33. Jesi li nespretna prilikom šminkanja?

Imam i ja svojih loših dana, kao što ih, vjerujem, svi imaju.
Malo me muči tuš jer imam nekako hrapave kapke, pa mi treba dosta preciznosti i strpljivosti da si stavim tuš.


34. Navedi jedan ”makeup crime” koji ne podnosiš?

Ima ih stvarno puno. Kao broj 1 navela bih prejako naglašavanje i precrtavanje obrva. Svaka druga djevojka koju sretnem ima užasne obrve hahah

35. Voliš li više šarene nijanse šminke ili neutralne?

Osobno više koristim neutralne nijanse, s neutralnim se nijansama nikako ne može pogriješiti.
Aliii, jako se volim i igrati s bojama, eksperimentirati, probavati nove lookove, boje, kombinacije... 

Tako da bi odgovor bio oboje.

36. Koja slavna osoba uvijek ima dobar makeup?

Pa sad, iskreno da vam kažem ni ne pratim puno slavnih osoba (glumica, pjevačica...) Ako bih se odlučila za nekoga, to bi onda bile Jeniffer Lopez i Kendall Jenner. Minimalistički, prirodni makeup koji im odlično pristaje.

37. Kada bi mogla izaći iz kuće samo sa jednim makeup proizvodom, kojeg bi izabrala?

Vjerojatno bi to bio puder. Lijepi ten je uvijek poželjan.

38. Bi li mogla izaći iz kuće bez imalo šminke?

Kod kuće i po selu sam uvijek bez šminke. Šminkam se samo kad idem negdje (u grad, na faks,u izlazak).

39. Po tvom mišljenju, koji je najbolji makeup brend?

Nisam baš puno brendova isprobala, većinom samo one drogerijske. Kao najboljeg izdvajam Sleek.

40. Tvoje mišljenje o šminki?

Obožavam šminku i ne mogu bez nje. Ne zato što se bojim izaći iz kuće bez šminke, ne daj bože da će netko vidjeti moje nepravilnosti, nego zato što me šminkanje opušta.
Naravno da uz malo šminke sve djevojke izgledaju ljepše i odmornije, što je i zadaća šminke.
Ali ja uvijek volim otići korak dalje i eksperimentirati sa šminkom. Biti kreativna. :)



I to bi bilo to.
Jako sam uživala u odgovaranju na ova pitanja. Nadam se da se i vama svidjelo i da ste me sada malo bolje upoznali! :)



You Might Also Like

6 komentari

  1. Odlican post, zanimljiv za citati.
    Slazem se s tobom oko narucivanja sminke s ebaya, kao i sa ljubavlju prema drogerijskoj kozmetici. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bio je i zanimljiv za odgovarati :)
      Neki to jednostavno ne mogu razumijeti, drago mi je da suosjećamo :D

      Izbriši
  2. Isuse koliko trepavica imas *.* haha
    Sleek paleta rumenila mi je bas lijepa i moram si kupiti ove round kabuki kistove s eBaya. Uvijek govorim kako ih trebam i uvijek zaboravim kad narucujem :(
    Super ti je post i drago mi je da si mi ukrala pitanja :D salim se naravno <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma malo je to, nije mi dosta :D
      Nisam baš nešto oduševljena tim kistovima. Otpadaju im drške i teško se peru. Ima i boljih ;)
      Morala sam kopirati, jako su mi se svidjela pitanja <3

      Izbriši

Pokreće Blogger.

TOP 3