Kako se našminkati: korak po korak - roza makeup

08:48

 Danas vam donosim još jedan makeup look malo nježnijih i nosivijih nijansi. Dosta je jednostavan za kreirati baš zbog neutralnih nijansi koje sigurno svi imaju u svojoj kolekciji.

Ovaj makeup je primjeren za početnike jer je dosta lagan i brz za napraviti. Ja ću se potruditi korak po korak opisivati što sam i kako radila. 
Slobodno se poslužite i nekom ljepljivom trakom (pogotovo ako vam ne ide nanošenje tuša)



Prije svakog šminkanja obavezno stavim Too Faced bazu za sjenila (recenzija) i pređem kapak s malo pudera u kamenu, da se sjenila bolje blendaju. 

U pregib kapka stavljam Kiko sjenilo u nijansi 213 . Toplo smeđe sjenilo koje koristim za svaki (al baš svaki) makeup look.






Pregib kapka dodatno potamnim Kiko sjenilom u nijansi 217.





Ovdje sam pokušala s Kiko narančastim sjenilom, ali pigmentacija mi se nije svidjela. Htjela sam nešto malo jače.


Zato sam uzela Sleek Storm paletu (recenzija) i šimerasto roza sjenilo stavila preko cijelog kapka. 
Još sam dodatno nanijena i Makeup Revolution foliju u nijansi Magnificent Copper (recenzija) . Samo sam ju lagano nanijena prstom po sredini kapka.
Roza nijansu uvijek možete zamijeniti bilo kojom drugom nijansom.





Ako želite malo blaži makeup slobodno preskočite tuš ili ga nanesite po svojoj želji. 
Ja sam ga morala nanijeti jer sam se odlučila za malo jači makeup sa umjetnim trepavicama.
 Koristila sam Lorealov gel liner.




Na donji dio kapka sam stavila Kiko 217 sjenilo i sve lagano izblendala Kiko 213 sjenilom. 
Na vodenu liniju sam stavila gel liner.
Na kraju sam nanijela maskaru i umjetne trepavice i moj makeup je gotov! 




Malo me mučilo prejako sunce, ali par fotkica sam uspjela izabrati. Slike samog oka su definitivno bolje i realnije ispale.



Usne sam odlučila ostaviti neutralne; malo tamnije nude nijanse. Ako ste ljubitelj roza nijansi, mislim da bi roza ruž bio odličan kao malo dramatičnija verzija.



Ovako bi to izgledalo vani, na suncu:




Sviđa vam se ovaj makeup?

Imate li možda prijedlog kakav da look napravim ovih dana?
Možda neki proljetni ?!


Pišite mi svoja mišljenja i želje! :)



Do sljedećeg posta, pozdraaaav! :D

You Might Also Like

12 komentari

  1. jako lijep makeup :) ja obožavam miksati mat roze, breskvaste i narandžaste nijanse u pregibu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :) Mislim da ću ih i ja morati češće nositi ;)

      Izbriši
  2. Jako lijepo i odlično ti stoji! A tek pletenice, wow. Kad te vidim bude mi zao što sam ja svu svoju kosu ošišala! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa ti puno :)
      Ma jooj, meni je već dosadila, a nikako da skupim hrabrosti i ošišam se :P

      Izbriši
    2. Razumijem tu zasićenost u potpunosti i ako uopće želiš kakav savjet moj ti je da se sisas, ako ti se da posvetit više vremena kosi. Čudno, da, ali dugu zavezes i opleti, a kratku treba narediti. Ja sam upravo u procesu izrastanja pola obrijane glave, nakon što sam imala kosu do guzice :D

      Izbriši
    3. Ali opet ne treba mi ni preeduga kosa, jer i nju treba održavat :/ ne znam šta je gore haha...
      Ma polakoo i narast će. Dok raste možeš isprobavat svakakve frizure dok ne nađeš savršenu :D

      Izbriši
  3. super, bas si se potrudila!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :) Nadam se da sam uspješno objasnila kako sam se našminkala :D

      Izbriši
  4. Odličan makeup, stvarno oizgleda lijepo i super ti stoji :)
    Inače izbor boja je baš po mom izboru :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :)
      Iskreno, nije ni moj. Prvi puta sam koristila roza nijanse i na kraju mi se sviđa kako je ispalo. :D

      Izbriši
  5. Sviđa mi se, ali frizura je zvijezda fotografija moram ti priznati! ODLIČNA! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, hvala. :D
      Ma frizura je baš trenutno jaakoo popularna, svi je furaju.

      Izbriši

Pokreće Blogger.

TOP 3