Trenutni kozmetički favoriti #1

07:58

Pozdrav drage moje! :)

Danas sam odlučila pisati o svojim trenutnim favoritima. Neke proizvode koristim par mjeseci jer su noviteti, a neke već duuuže vrijeme. Već sam pisala o svojim favoritima 2015. godine pa ako vam zanima tu je LINK.
Sve stvarčice sam odlučila podijeliti s vama jer su to proizvodi za koje garantiram da su i više nego odlični. Da nisu ne bih ih toliko dugo koristila i to na svakodnevnoj bazi.



Krenut ću prvo sa licem. 

Prije svakog šminkanja volim nanijeti nekakvu kremu ili primer za lice. Trenutni favorit je Flormar illuminating primer base. Žao mi je što se dosta brzo troši; skoro sam ga pola potrošila. :/
 Recenzija je OVDJE.



Kad mi treba potpuno prekrivanje koristim Flormar mat touch puder u nijansi 306. Ne koristim ga na svakodnevnoj bazi jer mislim da je malo previše nositi full coverage pudere svaki dan. Već sam o njemu pisala recenziju i swatchala 5 nijansi (LINK)



Nova Sleek paleta rumenila koju sam već recenzirala i swatchala (LINK); postala je moj favorit od prvog korištenja. Najkorištenija je ova narančasta nijansa, nekako mi je najprirodnija. Ponekad je znam pomiješati s jednom od ostalih nijansi.



Sad prelazim na oči.

Prvo moram spomenuti svoju prvu Z paletu. Odlično me služi malo više od jednog mjeseca. Zasad sam zadovoljna, vidjet ću koliko će dugo i dobro služiti.
Tu se nalazi nekoliko trenutno najdražih i najkorištenijih nijansi: Makeup Geek: Bitten i Shimma Shimma te Kiko toplo smeđe sjenilo u nijansi 213.




U zadnje sam vrijeme isprobavala sve moguće umjene trepavice s ebaya. Ako vas zanima, više fotkica je na ovom LINKU



Jedne su me posebno oduševile. Lagano se savijaju, preeelagane su za nalijepiti, definitivno najlakše trepavice koje sam dosad nosila. Baš su me oduševile svojom kvalitetom s obzirom da su 10-ak kn koštale.
Link za kupovinu je OVDJE. Možete vidjeti da u ponudi imaju dosta zanimljivih modela, a moj model je L20.




Nedavno sam kupila još 2 Golden Rose ruža; smeđi (159)
i ljubičasti (velvet matte 28) koristila sam ih dosta često otkako sam ih kupila, pogotovo smeđi ruž u kombinaciji sa Essence olovkom za usne u nijansi 05 soft berry.



Redom prema dolje: Essence olovka
GR ruž 159
GR velvet matte 28





I šećer na kraju bit će meni najdraži kistovi za šminkanje. O kistovima imam već 2 napisana posta i vjerujem da će ih biti još više.
Trenutno sam u fazi kupovanja Real Techniques kistova pa su se neki od novih kistova našli u i trenutnim favoritima. Osim RT kistova,moji su favoriti kosi Essence kist, crno-zlatni kabuki kist s ebaya, svijetloroza kist s ebaya. 




Real Techniques kistove možete nabaviti na iHerbu, a za prvu kupovinu uz kod MBL302
dobijete popust od 5$. 



I došli smo do kraja.
To bi bili moji favoriti zadnjih par mjeseci. Prozvodi koji mi potpuno odgovaraju i koje obožavam! :)
Mislim da zaslužuju bar vašu pažnju ako ne i kupovinu. Ako se ipak odlučite za kupovinu nekih od proizvoda, svakako mi javite dojmove! 


Koji su vaši trenutni favoriti?

Imamo li nešto zajedničko?



You Might Also Like

12 komentari

  1. Imam set sa ebaya i super mi je! Također obožavam essence liplinere :)

    nikolinasbeautyworld.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Svašta nešto lijepo!
    Bitten nam je zajednička ljubav, taman mi je pred koji dan stigao i malo je reć da ga obožavam!:D

    OdgovoriIzbriši
  3. Cetkice su i meni favoriti :D Kao i Kiko senkice <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Essence proizvode i sama volim. Omjer cijene i kvalitete im je super.
    KIKO sjenila su zakon. Imam ih 2 i dobra su mi.
    A razmišljam o kupnji trepavica. Probat ću te s ebaya. A ljepila? Koje mi preporučujes?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ih imam 7 komada i žao mi je što ih nisam više uzela jer su se sad skoro sve nijanse
      rasprodale :/
      Svakako pogledaj na linku koji sam stavila jer su mi one najbolje trepavice koje sam našla na ebayu ;) Imam od Essencea ljepilo i preeedobro mi je, ali ga u zadnje vrijeme uopće nisam vidjela po drogerijama, ne znam jesu ga povukli iz prodaje. Ako jesu povukli, pogledaj depend ljepilo (bipa, kozmo) ima ga moja prijatejica i odlično joj je :)

      Izbriši
  5. Jedva čekam probati flormar, čini se baš super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurna sam da će ti se svidjeti :) Ja bih toliko toga probala od Flormara :D

      Izbriši

Pokreće Blogger.

TOP 3