Golden Rose ruževi - recenzija

09:14




 Za danas sam vam pripremila recenziju meni jako dragih Golden Rose ruževa. Toliko ih volim da u kolekciji imam 7 komada, a sigurna sam da će ih biti i više. 



Svoje ruževe nabavljam u Bosanskom Brodu po cijeni od 3KM. U Hrvatskoj ih se može nabaviti za 25-30kn. I dalje jako niska cijena za ovako dobre ruževe.

Pakiranje je plastično, sjajno, crno, za zlatnim detaljima. Sa starijih ruževa su se zlatna slova već izlizala, no meni ne smeta.






Jedino što mi se ne sviđa kod ovih ruževa je što ne mogu vidjeti koja je nijansa sve dok ga ne otvorim. Aliii taj problem sam lako riješila, dolje na slici možete vidjeti kako...



Tekstura ovih ruževa je kremasta, odlično su pigmentirani, dosta dobro traju na usnama i ne isušuju ih.
Ruž za poželjeti !

Na dnu svakog ruža stoji zlatna naljepnica i broj, tj. nijansa ruža.





Prva nijansa je broj 50.
Smećkasta nude nijansa, jako često korištena.




Druga je nijansa 53.
U pakiranju izgleda koraljna, a na mojim usnama baby pink nijansa.




   Nijansa 55.
Klasična crvena nijansa. Također često korištena.




Nijansa 56.
Kričava roza sa malo ljubičaste. Inače mislim da mi krič roza nikako ne stoji, ali ova je savršena zbog ljubičastog podtona.





 Nijansa 94.
Lila boja, iskreno nije moja nijansa tako da je nisam baš nosila.




Nijansa  111.
Tamnocrvena nijansa. Uz sve tamnocrvene ruževe koje imam ovaj nisam baš često koristila.





Nijansa 121.
Nude nijansa, narančastog podtona. 



Za vas imam i swatcheve, naravno ...







Za ovako nisku cijenu ne vjerujem da ćete dobiti bolje ruževe. Obožavam ih nositi i svakako imate moje preporuke. :)

Imate Golden Rose ruževe?

Koje su vam nijanse najdraže?




To bi bilo sve za danas!

Do sljedećeg posta :*









You Might Also Like

8 komentari

  1. i ja ih kupujem u Bosanskom Brodu za tu cjenu mi se isplati otic svakako a super su, al ipak bolji su mi velvent mat. :) imas i njih isto tamo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se! stvarno imamo sreće što ih možemo tamo nabaviti :D
      imam jedan velvet mat, kad nabavim još par komada napravit ću i o njima recenziju :)

      Izbriši
  2. Imam jedno 3 ova ruža i isto sam jako zadovoljna. Lijep izbor nijansi imaš :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam ih jedno 4-5 a od ovih tvojih ima 53 a vec duuugo bacam oko na 56 ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preporučujem ti da uzmeš 56, def. mi je najdraža nijansa :D

      Izbriši
  4. Najvie mi se dopada ova poslednja nude boja :)) <3

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.

TOP 3