KIKO infinity sjenila - recenzija

11:09



 Danas za vas imam recenziju Kiko infinity sjenila. Za one koji ne znaju Kiko je talijanska marka, a osim ovih sjenila možete kupiti još puno toga kvalitetnoga za prihvatljivu cijenu. Da vam sve ne nabrajam, najbolje si pogledajte OVDJE







Paket mi je došao jako lijepo zapakiran i u dosta kratkom vremenu (za nekih 5 dana)

Svako sjenilo je posebno zapakirano u kartonske kutijice kao što možete vidjeti na slici dolje.




Za količinu od 2 grama koliko teži jedno sjenilo izdvojit ćete samo 1,9 eura. Tolika im je trenutna cijena na stranici.



Izbor boja je stvarno bio velik i dugo mi je trebalo da se odlučim. Ipak sam išla na sigurno i uzela nijanse koje koristim jako često. Dolje na slikama možete vidjeti što sam na kraju naručila...








Swatchevi u mraku




Swatchevi na svjetlu



Mogu vam reći da sam oduševljena ovim sjenilima i da ću uskoro naručiti još!
I šimerasta i mat sjenila su odlične kvalitete i stvarno im ne mogu naći manu.  Odlične pigmentacije, jako se lijepo nanose i blendaju.

Ako ih nemate, imate moje preporuke! :)

Kako vam se sviđaju ova sjenila?

Do sljedećeg posta ! :*


You Might Also Like

4 komentari

  1. Daj mi molim te reci koliko te ispala postarina?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. poštarina za Hrvatsku je 6,9 eura, a iznad potrošenih 49 je 1 euro. Ja sam naručivala s prijateljicama tako da smo podijelile troškove poštarine :)

      Izbriši
  2. Ne znam zašto, ali ukratko kada sam prijavljena na svoj gmail za blog (Candy Makeup Girl) nikako ne mogu otvoriti tvoj blog, ne znam jesi li to namjerno napravila ili slučajno, ali mislim da je velika većina beauty blogerica čita tuđe blogove pa bih ti svakako preporučila da si taj problem rješiš :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ime bloga sam promijenila u Beauty blog by Lidija, tako da me pod starim imenom ne možete naći :)

      Izbriši

Pokreće Blogger.

TOP 3