Božićni makeup look

07:51




Još ne znate kako se našminkati za Božić?!
Možda vas ovaj moj makeup look inspirira.


Jako sam se namučila sa slikanjem jer je dan katastrofa! :/ No što je tu je, par slika sam uspjela izabrati.

Na oči sam odlučila staviti neutralne nijanse, tuš i jako duge trepavice, a usne sam naglasila sjajnim crvenim ružem.








POPIS PROIZVODA:



Lice:

Loreal True Match puder (Golden Beige) pomiješan s
Bourjois 123 Perfect puderom (light vanilla 51)
Catrice camouflage cream (020 light beige)
Bourjois healthy mix korektor (51)
Maybelline Affinimat puder u kamenu (20 Nude Beige)
Sleek Face Contour Kit (light)
Wet'n'Wild Mega Glow rumenilo (Spotlight Peach)


Obrve:
ABH Dipbrow Pomade (dark brown)
Catrice Brow Filler



Oči: 
To Faced Shadow Insurance
Makeup Revolution I Heart Chocolate paleta
Loreal Gel Intenza Eyeliner
Essence liquid ink eyeliner

Essence Lash Princess maskara
Trepavice s ebaya 


Usne:
Essence lipliner (14, femme fatale)
Misslyn crveni ruž (201)











You Might Also Like

6 komentari

  1. imas prekrasan oblik ociju, taman za sminkanje :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako lijep makeup i točno razumijem o čemu govoriš kad kažeš da si se namučila. I sama sam u istraživanju najboljeg osvjetljenja, pozadine i postavki na kameri za fotografiranje šminke. Nikako još da to bude baš kako je uživo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :D
      Lijepo se našminkam, a na kameri se to uopće ne vidi kako se vidi uživo. I problem je što mrak jako brzo padne, nikako ne valja haha ;)

      Izbriši
    2. Pa točno to, razumijem te u potpunosti. Ili napravim neki make up u boji, slikam se, a ono od boje ni b, sve nešto blijedo. haha. Valjda ćemo naučiti, ja zasad pribavljam opremu nekakvu, poput kruga onog, kišobrana za raspršivanje i reflektora. Iako se dnevno svjetlo pokazalo najboljim, a i to samo u određeno vrijeme.

      Izbriši
    3. I ja sam razmišljala o tome, svakako ću morati nabaviti bolji fotić i sva ta razna svjetla. Sve u svoje vrijeme ;)

      Izbriši

Pokreće Blogger.

TOP 3