Trenutni kozmetički favoriti #2

15:23


Ovog sam se ljeta baš nakupovala nove kozmetike (dekorativne i preparativne), ali i opreme za šminkanje jer se time bavim. Ako vas zanima što sam sve kupovala preko ljeta od dekorative bacite oko na OVAJ OVAJ post.
S  većinom sam zadovoljna, ali neka me kozmetika jednostavno oduševila i zato vam pišem o svojim top proizvodima u zadnjih par mjeseci.

  
 Krenimo s licem, a ujedno i prvim favoritom. Radi se o Flormar puderu u prahu u nijansi light sand 02.
Moram priznati da nisam puno očekivala od ovog pudera budući da su mi svi prijašnji puderi u kamenu/prahu izgledali presuho na koži, a nisu matirali. Kod ovog pudera mi se sviđa što se ne izleda suho na koži, čak i kad ga koristim za baking.  


Budući da je Pinka Panda često imala akcije i sniženja (a još uvijek ih ima) čekala sam da Flawless Matte 2 paleta bude na akciji. Ulovila sam je za samo 45kn. Tako kvalitetna paleta, a tako mala cijena! Kod ovih mi se sjenila najviše sviđa lakoća blendanja. 


Dugo sam si željela paletu za konturiranje, a nisam htjela izdvajati 500-tinjak kn za Anastasiu. Odlučila sam isprobati jeftiniju verziju, a odluka je pala na Makeup Revolution Ultra Contour paletu. 


Sljedeći sam proizvod kupovala naslijepo jer nisam baš naišla na neke recenzije. I baš mi je drago da sam ga uzela. Radi se o Makeup Revolution Shimmer Brick u nijansi Radiant.



Morphe Brushes 35T paleta sjenila je već nakon prvog korištenja postala moj favorit. Već sam pisala recenziju o njoj, pa ako vas zanima detaljnije kliknite OVDJE


Ako niste znali, veliki sam obožavatelj umjetnih trepavica. Ove trepavice su već dosta dugo moj favorit. Isprobavala sam neke nove, ali sam se na kraju opet vraćala ovom modelu. 
Inače ovo nije originalna kutija trepavica, dobijete ih 5 pari u paketu. Ovdje vam ostavljam link ako si želite naručiti, radi se o modelu 38. 


Još uvijek se priča o Golden Rose tekućim mat ruževima. Kad su najbolji, naravno! Već sam napisala recenziju o njima koju možete pročitati OVDJE
Trenutno imam 9 komada u kolekciji i sigurno ću uzeti neke od novih nijansi kad iziđu u prodaju. Toliko su dobri da ne koristim nikakve ruževe osim njih. Dolje su navedene 4 najdraže nijanse (10, 06, 05, 03) 


I za kraj sam ostavila ova dva Jessup kista za oči. Koristila sam svih 7 kistova koliko ih ima u setu, ali ova dva su se istaknula kao najkorištenija. Set je naručen s eBaya. Kistovi su mekani, ne smrde, ne linjaju se i lijepo blendaju.



I stigli smo do kraja ovog kratkog posta. 
Obožavam sve što sam navela i imate moje tople preporuke! Nadam se da nećete požaliti ako se odlučite za kupovinu jednog od mojih favorita. 

A možda već imate nešto od navedenog?

Imamo li kojeg zajedničkog favorita?

Do sljedećeg posta!
Uživajte! xoxo

You Might Also Like

2 komentari

  1. Jako lijepi favoriti. Posebno me zanima Flormar puder tako da cekam recenziju. :)
    Bas sam gledala nedavno, nema ih vise kod nas valjda. Morat cu vidjeti kako Bosna stoji s ovim brandom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Možda i bude recenzija
      Skužila sam, izgleda da su uklonili stranicu, a imaju fejs profil po novome. Evo i link - https://www.facebook.com/profile.php?id=100013986223667&fref=ts

      Izbriši

Pokreće Blogger.

TOP 3