Morphe brushes 35T paleta - recenzija i swatchevi

12:43

Bok svima! :)

Evo mene s novim postom...
Ovaj puta se radi o Morphe brushes paleti sjenila 35T. Morphe brushes kozmetiku možete pogledati na njihovoj službenoj online stranici ovdje. Ne bih vam preporučila naručivanje sa službene stranice zbog skupe poštarine i carine. Zato ću vam preporučiti Beauty Bay odakle sam ja svoju naručila.
Cijena palete je oko 200kn, a poštarina je besplatna. 


Iskreno, jako sam se dugo premišljala uzeti ili ne uzeti ovu paletu. Kada pročitate sastav sjenila vidjet ćete da on nije baš bajan, kao i kod većine kozmetike. 
Najviše me bilo strah da će se sjenila jako osjetiti, tj. smrdjeti po jeftinome (ako me razumijete o čemu pričam) i da će biti slična onim paletama sa eBaya. Ali, prevarila sam se, sjenila nemaju baš nikakav miris.


Kao što možete vidjeti sve su nijanse "taupe" smećkaste,  prljavo ljubičaste, zlatne, rozne... a takvih nijansi nikada dosta, pogotovo ako radite s klijentima.
Paleta sadrži i jednu duochrome nijansu, kasnije ćete ju vidjeti na swatchewima.



Pigmentacija, nanošenje, blendanje
Mogu vam reći da su šimeraste nijanse brutalno pigmentirane, znači samo jednom prođite prstom po ruci i dobit ćete istu nijansu kakva je u paleti. Sa fiksatorom su još jače pigmentirane, tj. daju metalik finiš.
Mat nijanse se ne nanose baš nešto prstima na ruku. Kod swatchanja sam morala par puta prijeći što je normalno za mat nijanse. Nanošenje kistom je puno bolje, odlično se nanose, nadogradive su.
Kod blendanja sjenila nisam imala nikakvih problema. U paleti su većinom šimerasta sjenila, a od mat sjenila ima lijepih prijelaznih nijansi kao i malo tamnijih za vanjski v dio oka.





Tu su i swatchevi ove prekrasne palete, bez baze!







Sve u svemu, jako sam zadovoljna ovom paletom. Koristim je dosta često na sebi i klijentima. Za 200tinjak kn dobit ćete paletu od 35 sjenila, tj. za jedno sjenilo izdvojit ćete samo oko 6kn. Mislim da je to jako povoljno za tu kvalitetu sjenila. 
Stvarno joj ne mogu naći niti jednu manu, što me jako iznenađuje! Pigmentacija, blendanje i trajnost su joj odlični i stvarno je paleta za poželjeti. 

Ako ste još uvijek u nedoumici ili potrazi za nekom paletom toplo vam preporučujem ovu paletu! :) 





Što mislite o Morphe brushes kozmetici?
Imate li nešto od njih?
Kako vam se čini ova 35T paleta?



To bi bilo sve od mene danas, do nekog drugog posta! 
uživajte! xoxo




You Might Also Like

0 komentari

Pokreće Blogger.

TOP 3