Moj makeup kutak + makeup kolekcija

05:42

Bok svima! :)

Neki dan sam baš preslagivala i brisala ladice, riješila se svega što mi ne treba i mislim si zašto ne bih uslikala svoj kutak i podijelila s vama?! Inače su mi ovakvi postovi i videi najdraži za gledati i čitati. 


U ovom sam postu odlučila podijeliti svoj kutak za šminkanje i kolekciju šminke i pokazati vam kako sve uspijevam držati čisto, uredno i organizirano. 


Ladičar je star preko 20 god. i dio je spavaće sobe mojih roditelja. Ja sam si ga lijepo prisvojila i namijenila za kozmetiku. Ogledalo sam odvojila od ladičara i pričvrstila na zid prema svojoj visini. 
I noćni ormarić dolazi u setu. U njemu držim nakit, donje rublje i ostale sitnice.


Na samom ladičaru volim imati što manje stvari zbog nakupljanja prašine. Ogledalo, kistovi i ruževi su tu obavezno jer ih koristim skoro pa svaki dan. A i volim imati slobodnog mjesta ako ću se šminkati i frizirati na ladičaru.



Ogledalo je kupljeno u Lidlu za 55kn prije oko godinu dana i kao novo je. Čaša za kistove je kupljena u Offertissimi za 5kn, a stalak za ruževe naručen s ebaya za 25kn.


U prvoj ladici držim svu svoju šminku. Ono što koristim na sebi i ono što imam u svom makeup kitu. Na dno ladice sam stavila bijelu podlogu zbog koje se košarice i ostala šminka ne kližu po ladici. Ta podloga je kupljena u jysku za 15-ak kn. Šminku sam organizirala u male bijele košarice koje sam također kupila u jysku za par kuna po komadu. 




Svu šminku koju imam koristim na sebi ili drugima. Ne volim nakupljati nepotrebne stvari i nagomilavati u ladice samo da izgleda da imam više šminke. Što ne koristim prodam, poklonim ili bacim ako stoji duže vrijeme. Tako da sve ovo što vidite u ladici koristim! 




 U lijevom dijelu ladice možete vidjeti proizvode za lice. U prvoj košarici su proizvodi za lice koje koristim samo na sebi. Kremice, bronzeri, rumenila i ostalo. U drugoj košarici nalaze se sve baze za lice, a u trećoj korektori, puderi u prahu i hajlajteri. Iza košarica nalazi se dio trepavice i svi puderi koje imam za svoj makeup kit i sebe. 



U srednjem dijelu ladice, u četvrtoj košarici možete vidjeti sjenila i pigmente, a u petoj sve najkorištenije proizvode za oči i obrve (tuš, maskare, ljepilo, baza za sjenila...)  U šestoj košarici držim sve olovke za oči i usne i sjajila. 
Iza košarica držim palete (Z-paleta, trepavice, rumenila, sjenila...) 




I u desnom dijelu ladice, u sedmoj košarici držim fiksator i alkohol za dezinfekciju, a pored nje sve ostale palete (3 Sleek palete sjenila, 2 MUR palete sjenila i MUR paletu za konturiranje)
Iza toga se nalazi košarica sa raznim priborom (šiljilo, spužvice, kutijice, škarice...)


Ostale ladice i nisu tako zanimljive, uglavnom sadrže proizvode za kosu, nokte, rezervne trepavice, spužvice, aplikatore... Uslikala sam još samo drugu ladicu da vam pokažem gdje držim ostale kistove (kofer i torba)  i dio trepavica.



Došli smo do kraja ovog posta. Nadam se da ste uživali u gledanju i čitanju i da vam se sviđa moj makeup kutak! :)

Do sljedećeg posta! xoxo


You Might Also Like

12 komentari

  1. Divan kutak! Svida mi se sto povrsina nije pretrpana nego su samo ruzevi, cetkice i ogledalo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ladicar trebas bas, bas cuvati, takve se stvari rijetko danas mog pronaci. Nedavno je bratova zena uspjela kupiti psihu za oko 300 kuna, ako se ne varam, a to je kao loto :D
    Jako lijepa kolekcija, bas funkcionalno izgleda sve i organizirano. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, još ako i nađeš nekakav, kvaliteta je upitna. Zato je najbolji ovaj stari namještaj haha :D
      hvala ti! :)

      Izbriši
  3. Odličan post ♥
    Jako mi se sviđa tvoj makeup kutak i kolekcija ♥
    Ajme ladičar je tako perfektan i ima puno prostora haha ♥
    Šminkaš li profesionalno ili?
    Želim ti ugodan ostatk dana ♥

    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/
    XoXo

    OdgovoriIzbriši
  4. Aaaa, koliko svega! <3

    Super organizirano!

    Lep pozdrav,

    Katja

    OdgovoriIzbriši
  5. Stvarno si sve to lijepo posložila, baš organizirano :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlična kolekcija!! Sad si me podsjetila na Flormar!! Idem raditi WL na njihovu FB stranicu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :) jesi ih pronasla na fejsu? izgleda da im je stranica obrisana :(

      Izbriši

Pokreće Blogger.

TOP 3