Inspirirani makeup look

10:49

Nedavno sam na instagramu naletjela na ovaj makeup look i danas sam ga odlučila napraviti na sebi i vama u par koraka objasniti kako doći do njega.
Napravila sam jednu malu izmjenu; umjesto plave olovke koristila sam zelenu.





Prije sjenila obavezno stavim bazu.
Preko cijelog kapka nanijela sam Avonovu matirajuću bazu za sjenila sa kistićem koji je prikazan na slici.



 Nakon baze stavljam malo i Essenceovog pudera u kamenu kako bih dodatno matirala svoje kapke. Ako nemate jako masne kapke (kao ja) možete preskočiti ovaj korak. 




Zatim sam na veliki kist za blendanje (Jessup brushes 217) uzela smeđu nijansu sjenila (Sleek Storm paleta) te ju blendala u pregib kapka. Par puta sam ponavljala ovaj proces.






Onda sam na manji kist za blendanje uzela malo tamniju nijansu smeđe te ju nanosila u pregib kapka.






Sada prelazimo na pokretni dio kapka.
Na njega sam prvo nanosila Maybelline Color Tattoo u nijansi Metallic Pomegranate.





Kako bih pojačala intentizet, nanosim crvenkasto sjenilo iz Sleek Ultra Mattes V2 palete.









 Opet se vraćam na pregib kapka kako bih dodala još sjenila, a zatim ga blendam lagano "zašiljenim" kistom. Ovdje sam koristila crvenkasto sjenilo pomiješano sa tamnijim smeđim sjenilom. Postupak sam ponavljala dok nisam dobila željeni intenzitet.








 Ovako bi trebao izgledati gornji dio oka:




Prelazimo na donji dio oka. 

Za početak nam trebaju crna i zelena olovka. Ja sam koristila od Essencea kajal pencil u nijansi 01 black i long lasting eye pencil u nijansi 12 I have a green.



 Prvo sam uzela crnu olovku i nanijela ju na bijelu, unutarnju liniju oka.



 A onda sam zelenu olovku nanijela odmah ispod crne.


   
Opet sam uzela onaj "zašiljeni" kist i malo zelenog sjenila iz Sleek Storm palete te izblendala liniju ispod oka.






Iz Sleek Storm palete uzimam srebrno sjenilo s preciznim, malim kistom i nanosim ga na unutarnji kut oka.





Na kraj nanesite svoju omiljenu maskaru i gotovi ste ! Ja sam koristila Catrice Better than false lashes maskaru i dodala nekoliko pojedinačnih umjetnih trepavica. 








I ovo je završni makeup look...


Nadam se da vam se svidio ovaj makeup look iako nije identičan slici koju sam našla.
Do sljedećeg posta!

xoxo


:D

You Might Also Like

2 komentari

Pokreće Blogger.

TOP 3